Subject: RE: Elektriprojekti kooskõlastuse uuendamine nr 11502 ja nr 11115 maaüksuste piires ja tee kaitsevööndis
From: "Tarmo" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 14:23:35 +0200

Tere!

Palun uuendada TRAM kooskõlastus.

Lugupidamisega

Tarmo Tiits

Projekteerija

Stromtec OÜ

55699792

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, 24 January 2022 09:39
To: Tarmo <[email-masked]>
Subject: Elektriprojekti kooskõlastamine riigiteede nr 11502 ja nr 11115 
maaüksuste piires ja tee kaitsevööndis

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Elektriprojekti kooskõlastamine riigiteede nr 11502 ja nr 11115 
maaüksuste piires ja tee kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 24.01.2022

Registreerimise number: 7.1-2/22/1019-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>